عاشقان ولایت

عاشقان ولایت








عاشقان ولایت
  • خونی که در رگ ماست

  • هدیه به رهبر ماست

اوقات شرعی تهران
آخرین نظرات
پیوند های دیگر




ساعت رسمی کشور
  • به زودی بارگذاری می شود

لطفا نخوانید

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ

لطفا نخوانید

v                 اشتباهی که سردر برخی از اتاق های اداری دانشگاه همیشه نوشته می شود این است که ساعت ناهار و نماز 13-12 است.

اما یا این نوشته اشتباه است یا موضوع دیگری وجود دارد. و حتما این نوشته اشتباه است چون همه ی کسانی که در بخش های اداری دانشگاه کار می کنند دقیقا سر وقت سرکار خود برمی گردند. آری ، این نوشته ها اشتباه است باید زمان واقعی ناهار و نماز را بنویسند . باید بگویند که ساعت ناهار و نماز 30/13-30/11 است. مگر 2ساعت استراحت چیست؟ بندگان خدا از 8 صبح می آیند و کار می کنند ، حالا از 8 صبح نیایند 9 که می آیند. نباید 2 ساعت استراحت کنند؟

v                 ترم تابستان رد شد و رفت اما هنوز ما به این فکر هستیم که چگونه می شود تمام کارمندان دانشگاه تعطیل باشند ولی دانشگاه هزینه ی خدمات بگیرد. بله در میان بهت دانشجویان ناگهان گفتند که باید حدود 30 هزار تومان برای هزینه ی خدمات به دانشگاه بدهید . و این در حالی بود که تمام کارکنان دانشگاه در طول ترم تابستان تعطیل بودند .

اصلش هم همین است چندین ماه حقوق کارکنان را دانشگاه می دهد ، خب یک  چند ماه هم دانشجویان بدهند . ما از طرف دانشجویان به کار کنان  اعلام می کنیم که شما بروید استراحت کنید ما حقوقتان را می دهیم، چه اشکالی دارد؟؟؟؟

v                 مثل اینکه قیمت شهریه دانشگاه هیچ ربطی به دلار ندارد و هرسال به طور کاملا خودکار 100 هزار تومان به آن اضافه می شود . سیستم گلستان هم برای هم دردی با دانشجویان تصمیم داشت اصلاً مبلغ بدهی را ننویسد و دانشجو باید خودش کشف می کرد که چقدر بدهی دارد. خب دیگر گذشتن وقت انتخاب واحد پای خودش است.

راهکار: به ما در گلستان بگویید که چقدر بدهکاریم و وقتی مراجعه می کنیم نگویید پشت در اتاق زده بودیم. دانشجویی که در شهرستان است پشت در اتاق را نمی خواند سایت را می بیند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۵
محمد مهدی بهرامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی