عاشقان ولایت

عاشقان ولایت








عاشقان ولایت
  • خونی که در رگ ماست

  • هدیه به رهبر ماست

اوقات شرعی تهران
آخرین نظرات
پیوند های دیگر




ساعت رسمی کشور
  • به زودی بارگذاری می شود

شهرداری فرهنگساز

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۲۴ ق.ظ

شهرداری فرهنگ ساز

یک طنز واقعا خنده دار فرهنگی ، کار های فرهنگی است که در شهرداری تهران انجام می گیرد . بلا تفکر می توان فهمید که شهرداری در کار ضد فرهنگی در تهران پیشگام است . کمرنگ کردن نقش مساجد و جایگزین نمودن فرهنگ سرا ها ، خنده دار است یا خیر؟

نماد های زیبا که زیبا سازی شهرداری به عنوان قشنگ نمودن شهر به خورد مامی دهد . فرشتگان بدون سر بال دار در تقاطع بزرگراه شهید حکیم و شیخ فضل ا... نوری و چشم دجال یا تک چشم که تقاطع بزرگراه شهید حکیم و یادگار امام است( که هرکدام جداگانه جای بحث دارند) شهر را بسیار زیبا نموده اند ، بهتر است بگوییم شر را زیبا نموده اند. در مورد فرشتگان بی سر بگویم که در کل در هنر های نمادگرا موجودات بی سر ، موجوداتی فاقد عقل و شعور هستند. حال دو بحث پیش می آید:اول اینکه این موجودات بی سر فرشته هستند . تعریف فرشته آمیخته شده با اینکه این موجودات عقل محض هستند. اگر منظور فرشته ها نباشد، می توانند شهدا باشند. درست است که شهدا با شهادت خود به مقامی بالا تر از فرشتگان می رسند ، اما آیا به این مقام رسیدن نیازمند نداشتن عقل و شعور و داشتن شور محض است؟

نماد چشم دجال که تقریبا در تمامی ایستگاه های اتوبوس قابل مشاهده است حالا هم که بزرگترینش را در بزرگراه سهید حکیم ساختند - نماد فراماسونری است. دجال یا ضد مسیح همان دشمن خداوند است و شیطان و هر کار زشتی که بر ضد خداوند باشد را در بر می گیرد.

خوب ، شهرداری عزیز ما کار های ضد فرهنگی دیگری هم می کند.

هر پنجشنبه شب در همه ی فرهنگسرا ها ( فرهنگ سرا ) مراسمات جشن برگزار می شود. جشن هایی کاملا شبیه به پارتی هایی که در اروپا مردم در کنسرت های راک به رقص و پایکوبی می پردازند.

خنده دار تر اینکه این اعمال دقیقا موجب فرهنگسازی می شود و حریم ها هرچه بیشتر ریخته می شود .

یک موضوع دیگر از شهرداری فرهنگساز تطابق نام فرهنگسرا با عملکردشان است . البته 100% تطبیق دارد . مثلا در فرهنگسرای قرآن کلاس های خیاطی ، ملیله دوزی ، مونجوق دوزی ، زبان و در آینده ی نزدیک فکر کنم کلاس های ایروبیک و رقص در دو سطح مبتدی و پیشرفته برقرار شود.

خنده دار است دیگر...

حالا برنامه های کلاس های قرآن را ببینی اینگونه است:

کلاس حفظ و قرائت و ترتیل قرآن کریم ویژه 15 سال به پایین یکشنبه ها 6-7 صبح و کلاس حفظ و قرائت و ترتیل و مفاهیم و نهج البلاغه برای سنین 15 سال به بالا دوشنبه ها 6-7 صبح و بقیه برنامه ها مربوط به کلاس های دیگر است .

این هم فرهنگسرای فرهنگساز!!!!!!!!

به درستی چه مکانی بهتر از مسجد برای فرهنگسازی می توان نام برد؟ همچنین چه قشری بهتر از حوزویان می توانند این کار سنگین را انجام دهند.

در اینصورت دیگر نگران پول های میلیاردی که به پای فرهنگ ریخته می شود و به وهابیان و صهیونیست ها کمک می شود جلوگیری می شود.

من نمی دانم چرا در این بخش ها اختلاس نمی شود؟ تا حداقل بدانیم پول ها را یکی خورد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۰
محمد مهدی بهرامی

نظرات (۲)

کاملا موافقم خوب وقتی کسانی مدیریت فرهنگی سازمان و اداره ای را می گیرد که به اعتقادات اسلامی پایبند نیستند همین می شود دیگر مثلا در همین دانشگاه کسانی که هم رشته من هستن و مدیریت فرهنگی میخوانند اصلا در خیلی مواقع خودشان بد فرهنگ هستند و اعتقادی به عقاید اسلامی ندارند و فقط به جنبه ی هنری رشته معتقدند

۲۵ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۵۳ محسن دهقانی

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و أید امامنا الخامنه ای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی